Μια σχολική χρονιά που ήταν πρωτόγνωρη όχι για ευχάριστους λόγους (κανένας μας δεν περίμενε να μείνουμε μακριά από το σχολείο τόσο καιρό και να εξαρτιόμαστε από την τεχνολογία), έχει όμως ακόμα κι έτσι όμορφα πράγματα αφήσει σε όλους μας. Οι μαθητές από τα τρία γυμνάσια της Λιβαδειάς (περισσότερο του 3ου Γυμνασίου) απέδειξαν και στο δικό μου μάθημα πως η δημιουργικότητα και η εφευρετικότητα είναι συχνά παρούσες και το κάνουν πιο διασκεδαστικό και ευφάνταστο.
Με αφορμή τα επιτραπέζια που είχαν φτιάξει τις προηγούμενες σχολικές χρονιές μαθητές σχολείων της Λάρισας και της Κρήτης, έβαλαν οι μαθητές της Λιβαδειάς το μυαλό τους να σκεφτεί νέες ιδέες. Δεν τα κατάφεραν και άσχημα...
π.κ. (προ κορωνοϊού)
Στην πάνω φωτογραφία: Γνωστά παιχνίδια με...πειραγμένο το περιεχόμενο!
Στη συνέχια ένα προσωπικής έμπνευσης παιχνίδι μιας μαθήτριας της Γ' Γυμνασίου:
Θέμα των εργασιών: Οι γιορτές στις Γερμανόφωνες χώρες
Προσωπικής έμπνευσης παιχνίδι μαθητή της Α' Γυμνασίου:
Ο Γιαννάκης (ο Γουτεμβέργιος) έδωσε διαφορετική έμπνευση σε μια άλλη μαθήτρια της Α' Γυμνασίου:
Και σε άλλη:
Ποιος είπε ότι τα παιδιά δεν ενδιαφέρονται για τα επιτραπέζια παιχνίδια;
Γερμανικά προϊόντα & μάρκες:
Γιορτές & έθιμα:
Δυστυχώς έμειναν κάποια στη μέση, όπως ένα φοβερό Trivial Pursuit που ετοίμαζε μια μαθήτρια της Α' Γυμνασίου, η οποία έφτιαχνε και τα πιόνια μόνη της, τα οποία είναι σε αυτή τη μορφή:
Η συνέχεια έγινε....ηλεκτρονική! Με την τεχνολογία να καταλαμβάνει κυρίαρχη θέση στην εκπαίδευση (και στην υπόλοιπη ζωή μας τον καιρό της καραντίνας), γνωρίσαμε ψηφιακά εργαλεία που και αυτά έδωσαν το έναυσμα για ακόμα πρισσότερες δημιουργικές και όμορφες εργασίες: ψηφιακοί πίνακες ανακοινώσεων, παρουσιάσεις, διαδραστικές φωτογραφίες, αφίσες, κόμικ, βίντεο, συνεντεύξεις και άλλα.
μ.κ. (μετά κορωνοϊού)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου